Sunday, 4 September 2011

Gambar Yang Menjatuhkan Maruah Perempuan

Kenapa perempuan zaman sekarang suka bergambar macam ni??


Bertudung tapi aksi bergambar...


Mejelir lidah tu nampak macam nak tarik perhatian lelaki je..gila seks..


Muncungkan mulut macam ketagih ciuman lelaki..


Nampak menjijikkan menjelir lidah..


Nampak macam tengah ghairah..

Lat'z rasa malu tengok gambar2 perempuan macam ni..menjatuhkan maruah perempuan je..Lat'z heran la..kenapa suka sangat menjelir lidah?? Pada pendapat Lat'z membuat aksi macam tu nampak macam perempuan ni minta perhatian lelaki..selalunya perempuan tak tahu malu dan dah tak laku lagi buat macam ni...

Jangan ingat orang lelaki suka..orang lelaki akan berasa lain bila melihat gambar macam ni..cuma lelaki yang gila seks je yang suka tengok...

Dari gambar kita dapat menilai perangai seseorang tu, kalau perempuan tu baik perangai dia, dia takkan buat gambar macam tu..nampak sangat awak dilabel perempuan yang sosial atau perempuan murahan..

Nanti kalau mati terjelir lidah baru tahu...(O.o) 

7 comments:

* Aiman Qistina Balqis * said...

haaaa . betul betul ! sokong gilaa gilaa ! selalu sgt julur lidah . bajet lawa sgt dah kalau julur2 lidah tu .

FadzMeera said...

tahap kematangan tak cukup lg lah tu ;)

Lady Diana @ Lat'z said...

@* Aiman Qistina Balqis * yela..suka betul buat benda bodoh..orang lain ketawa tengok..

Paris Hilton (M) said...

btol3~

Lady Diana @ Lat'z said...

@FadzMeera em..sudah pasti belum cukup matang..dan disebabkan ketidakmatangan itu membuatkan mereka tidak tahu malu dan berkelakuan bodoh..

Anonymous said...

eleh kau free hair ape kurangnye?


lagi memalukan kaum perempuan

Lady Diana @ Lat'z said...

@Anonymous Sorry ye..aku bukan muslim..apa salah ke ku free hair?? (O.o)

Penaja Blog