Sunday, 7 August 2011

Header baru Lat'z

Hehe..Lat'z tukar header baru..!!! 
Bukan apa tukar..saja2 nak test guna photoshop..so Lat'z butlah header baru..
Header yang lama dibuat oleh Cik Yuyue ..kalau kita tengok Cik Yuyue punya header pun sering bertukar kan??

Kalau nak pergi lawat Cik Yuyue sila klik di sini ke blog Cik Yuyue..(^.^)


yang bawah ni Header lama Lat'z


Lagipun Lat'z tukar header sebab header lama kurang ceria..(O.o)
Kalau korang perasan..blog Lat'z ni banyak penguin kan?? kiri kanan & header pun penguin..Lepas ni Lat'z nak buat penguin juga kat shoutbox tu..hehe..
Lat'z suka dengan peguin tu..cute sangat..(^.^)


2 comments:

Hafizzi Aziz said...

hihi..penguin tue memang comel pown..hihi...nanti buat kat shout gak..

Lady Diana @ Lat'z said...

ok hafizzi..tgk buat ni..in progress..(^.^)..

Penaja Blog