Thursday, 11 August 2011

Animasi Logo Blog Lat'z




Hehe..Cuba tengok atas...(O.o)..
Best tak?? Nak tau macam mana Lat'z buat?? 

Lat'z buat guna photoshop & tutorial oleh Apit ..

Bagi sesiapa yang nak buat animasi untuk banner..sila klik sini ..(^.^)..jangan lupa follow Apit ..


Mode masa menulis ni: Happy tersesangat2x..!!! (^.^)..


Senyumlah kerana semuanya akan baik belaka..(^.^)
Kalau ada niat & rajin belajar,pasti berjaya..

6 comments:

Radsmil Nasir said...

nice & simple animation..pkai flash ekk..^^

Hafizzi Aziz said...

wah..bagus2..nice..

Lady Diana @ Lat'z said...

Radsmil : pakei photoshop tp animation..(^.^) boleh ke blog Apit utk download photoshop...

Hafizi : Baru belajar guna photoshop..hehe..tapi hepi dengan hasilnya...(^.^)

Emilly Amisa said...

heee~~~ nice! :D bravo~~~

GaRy™ said...

nice!! nak buat gak... pakai GIMP boleh tak..? T^T

Lady Diana @ Lat'z said...

Emi :...hehe..TQ..(^.^)

GAry : Lat'z pun masih blajar guna photoshop ni..Kalau GIMP..em..Lat'z belum tau lagi pa GIMP tu..(O.o)..Sama2lah kita blajar k..(^.^)

Penaja Blog